aktuálny status

V poslednom čase mám také divné obdobie ani vlasne neviem prečo. ale mám taký pocit akoby bol môj život taký prázdny, akoby ho nič nenaplňovalo. je pravda aj to, že ma trápi dosť veľa vecí najviac je to rodina. na celom svete ma najviac trápi a ubližuje mi rodia. nech si hovorí kto chce čo chce ale je to tak. a ja neviem už čo stým mám urobiť :/
prestala som už aj The Secret čítať, vy*ebala som sa na milión vecí a veľa vecí ma prestalo zaujímať, čo ma dosť hnevá. ale neviem. Neviem ani vlastne prečo toto sem píšem. "?"

Už dlhšiu chvíľu čakám, že sa toto všetko zlé zmení, že to proste zmizne a bude všetko fajn. všetko sa to obráti na druhú hranu kocky a že všetko bude fajn každý bude šťastní a bude chodiť s úsmevom na tvári no asi veľa čakám od života.

najviac ma na tom všetko štve, že všetci okolo mňa sa na niečo hrajú, pretvarujú sa, že už akoby ľudia nemali čím zaujať. to všetko ma už nudí a nebaví ma to tu takto. nechcem mať takú budúcnosť ako 90% ľudí, kt. poznám. chcem ísť dopredu! ale občas mám strach, že nezvládnem svoje ciele a to je chyba

You May Also Like

1 komentárov

  1. Úplne zdieľam posledný odsek.... A síce sa nepoznáme, ak sa chceš a potrebuješ porozprávať som tu... Niekedy je najlepšie ak sa zveríš človeku, ktorý ťa ani nepozná a môže ti poradiť/pomôcť najlepšie ako sa len dá.

    OdpovedaťOdstrániť